שיחת יעוץ ללא התחייבות

אודות SAG טכנולוגיות מתקדמות

"SAG טכנולוגיות מתקדמות" היא חברה עם מעל 5 שנים של נסיון באיתור נזילות ותיקון צנרת ללא צורך בחפירה או הריסת תשתיות המבנה – תיקון בשיטת "אל-הרס".

טיפול חדשני בצנרת בשיטת "אל-הרס"

המומחיות שלנו היא שיטת "אל הרס": שיטה חדשנית באמצעותה אנו מטפלים בהצלחה במגוון של תקלות בצנרת, ללא צורך בחפירה או בהריסת תשתיות המבנה. במקום זאת, אנחנו מבצעים את הבדיקה או התיקון הישר מתוך הצנרת עצמה.

אנו נעזרים בשילוב של חשיבה יצירתית ונסיון מהשטח, בשילוב טכנולוגיות מובילות מתחום ה"אל הרס", כדי להביא אליכם פתרונות אפקטיביים אשר מטפלים בכל תקלה בצורה מדויקת ויעילה.

השירותים שלנו

פתרונות אל-הרס – פתרון שמתאים למאה ה-21

למה אל-הרס? על השיטות המיושנות לאיתור נזילות ותיקון צנרות

תחום האינסטלציה התפתח לא מעט בשנים האחרונות, אבל עדיין אנשי מקצוע רבים ממשיכים להשתמש בשיטה 'אנלוגית' בכדי לאתר ולתקן נזילות: לחפור ולהרוס את תשתיות המבנה עד שהם מאתרים את מקור הנזילה ומטפלים בה. הדרך הזו לאיתור נזילה או סתימה בצנרת היא איטית בלשון המעטה, ומעבר לכך שהיא עלולה לקחת זמן רב היא גם גורמת להשבתה של הבית עד לסיום תיקון הצנרת – ומשאירה אתכם לטפל בנזקים הסביבתיים, התשתיות שנשברו בדרך והלכלוך הרב.

טיפול בצנרת בשיטת אל-הרס
שיטה מתקדמת לאיתור נזילות ותיקון צנרות, שמתאימה למאה ה-21

חברת SAG מתמחה בפתרונות הנדסיים שונים לאיתור נזילות וסתימות וטיפול בצנרת, ללא צורך בחפירה או הריסה של התשתיות בנכס שלכם. במקום זאת, הצוות שלנו משתמש במגוון של אמצעים חדשניים אשר עושים שימוש בטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם בכדי לאתר את מקור התקלה ולטפל בה. אמצעים אלו אשר כוללים בין השאר מצלמות, מצלמות תרמיות ורובוטי חיתוך משוכללים עבור ביצוע התיקונים הנדרשים, עוזרים לנו להבטיח לכם מצוינות וסטנדרט גבוה במסגרת כל טיפול שאנו מעניקים.

במה אנו מתמחים?

איתור וטיפול בכל סוגי הנזילות

טיפול מדויק בהתאם לכל מקרה

שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים

שירות מהיר לכל חלקי הארץ

מגוון פתרונות עבור לקוחות פרטיים ועסקיים

העברת הדרכות מקצועיות לבעלי מקצוע

ניסיון מוכח בשטח

אנו מביאים ניסיון מקצועי של שנים בשטח, באמצעות טיפול במגוון רחב של מקרים מורכבים בתחום האינסטלציה. אנו עושים שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר מתחום הטיפול בצנרות, ומשלבים אותם עם יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא. בעזרת אלו הצלחנו לפתור בהצלחה גם את אותם המקרים אשר נראו בהתחלה כבלתי-אפשריים.

הניסיון שלנו מגיע מהשטח, את הידע המקצועי והמקצועיות בכדי להגשים את המטרה ששמנו לעצמנו עבורכם: להעניק לכם את השירות הטוב ביותר, ולספק לכם פתרון מדויק ואפקטיבי לפי הצורך והסביבה שלכם.

יש לנו ניסיון רב במתן שירות למגוון של לקוחות מכל הסוגים, וטיפול בכל סוגי תקלות צנרת. בין הלקוחות שלנו: חברות בנייה, תשתיות, מוסדות ציבוריים ולקוחות פרטיים.

כיום "SAG טכנולוגיות מתקדמות" היא בין החברות המובילות בארץ במתן שירותים בתחום האל-הרס.

הצוות שלנו

"SAG טכנולוגיות מתקדמות" הוקמה על ידי דייגו רגבוב, בעל נסיון של שנים באיתור וטיפול בסוגי תקלות צנרת, עם התמחות בתקלות המורכבות ביותר.

אל החברה גויסו אנשי צוות מקצועיים ומיומנים בעולם האינסטלציה. כל אחד מאנשי הצוות שלנו עבר הכשרה מקיפה ומעמיקה בתחום האל-חרס, והוא מומחה בכל אחד מהפתרונות המתקדמים שאנו מציעים.

בנוסף לטיפול בתקלות צנרת, אנשי הצוות שלנו מבצעים הדרכות מקצועיות לאנשי מקצוע וקבלנים על שימוש בטכנולוגיות אל-הרס לטיפול ממתקדם בסתימות ובנזילות. באמצעות כך, אנו תורמים מתוך הידע והנסיון שלנו בכדי להביא את תחום האינסטלציה בארץ לסטנדרט גבוה – אותו סטנדרט שאנו מציבים לעצמנו.

הצוות שלנו שם לעצמו מתן שירות אמין ואיכותי לפני הכל, וידע להעניק לכם את הטיפול הממוקד הדרוש לכם: משיחת הטלפון הראשונה שלכם איתנו, ועד לסיום הטיפול בתקלה.