שיחת יעוץ ללא התחייבות

איתור נזילות ללא הרס

אנחנו בחברת "SAG טכנולוגיות מתקדמות" מומחים באיתור נזילות. את תהליך האיתור אנחנו מבצעים באמצעות שילוב של טכנולוגיות מתקדמות יחד עם נסיון של שנים בתחום הבניין, שלימד אותנו לחשוב מחוץ לקופסא. הפתרונות המתקדמים שאני מביאים איתנו, כדוגמת מערכות צילום רובוטיות ומצלמות טרמיות, עוזרים לנו לאתר במדויק את מקור הנזילה מתוך הצנרת עצמה – במקום שנצטרך להרוס או לשבור את תשתיות המבנה.

איך קרה שיש לי נזילה בבניין?

למה יש לנו נזילה בבניין? כשאנחנו מגלים נזילה אצלנו בבניין – דרך הקירות, התקרה או כשמגיע חשבון מים מנופח – אנחנו נוטים להתפלא ובעיקר להתעצבן שפתאום נפלה עלינו נזילה משום מקום. אבל נזילות לא נגרמות סתם, וכדי להבין מה סיבת הנזילה צריך קודם כל לאתר המקור שלה.

נכון שצריך לקחת בחשבון בלאי טבעי, אבל עדיין – צנרת היא מערכת אשר אמורה לשרת אותנו למשך שנים רבות. אז למה נזילות בבתים ובניינים הן תקלה נפוצה כל כך?

הסיבה לכך נובעת מהאופי המוסתר של מערכות הצנרת: אנחנו אוהבים את העובדה שהצנרת לא נראית לעין, אך בעקבות כך אין לנו דרך קלה לדעת ברגע האמת מה הסיבה לנזילה או אפילו היכן היא ממוקמת. כך יוצא שלתקלה שנגרמה כתוצאה מעבודת אינסטלציה לא מקצועית בחיבורי הצנרת, או אפילו רשלנות של עובדי הבניין בזמן הקמת תשתיות הבניין, לוקח זמן להראות את פניה – עד שהיא מופיעה כנזילה בצנרת.

מה אפשר לעשות? ההמלצה שלנו היא להשיג מראש צילום של הצנרת במבנה שלכם ולפיו לדאוג לטיפול ותחזוקה שוטפת; כמו למשל מניעת גישה מגורמים אשר עלולים ליצור חסימות חיצוניות או פנימיות, זאת בכדי למנוע נזק לפעילות התקינה שלה. אם מדובר בדירה חדשה, אפשר לבקש זאת מהקבלן לפני הכניסה לדירה.
אם הגעתם למצב של נזילה בדירה או בנכס שלכם, אנחנו ממליצים על איתור נזילות ללא הרס.

ההתמחות שלנו

איתור נזילות ללא הרס היא שיטת איתור נזילות, אשר מצמצת את הנזקים הסביבתיים ומאפשרת לאתר את מקור התקלה בצורה מדויקת ואמינה.
איתור נזילות ללא הרס עולה על השיטות הישנות ומסיר את הבעיות שעד לא מזמן נחשבו כחלק מתהליך איתור נזילה. הוא חוסך זמן משמעותי באיתור הנזילה בצנרת, מפחית מההתעסקות הנדרשות ומאפשר טיפול בתקלה בעלויות מינימליות.

איתור מדויק של מקור הנזילה ללא הרס

אמצעים טכנולוגיים בתחום האל-הרס בסטנדרט הגבוה ביותר

הגעה מיידית
בין 2-4 שעות לכל הארץ

פתרונות ייעודיים לבתים פרטיים, דירות ובתי עסק

איתור נזילות במחירים אטרקטיביים

פתרונות ייעודיים לטיפול בנזילה לאחר איתורה

למה לבחור באיתור נזילות ללא הרס?

לא מעט אנשי מקצוע מתחום האינסטלציה עדיין בוחרים בשיטה המיושנת של איתור נזילות או סתימות בצורה "אנלוגית"; כלומר, להתחיל לחפור ולהרוס את האזור בו ראיתם את הסימפטומים לתקלה, כדי לאתר את המיקום והסיבה המדויקת שלה ובהמשך לטפל בה. יש מספר בעיות מרכזיות עם שיטה זו:

נגישות מוגבלת

לעיתים הבעיה נמצאת בחלק שכולל מערכת צינורות סבוכה (במיוחד בעסקים ובנכסים ציבוריים), כך שצריך לחפור ביותר מקיר אחר בכדי להגיע אליה.

איתור לא מדויק

מבנה הצנרת יכול להוביל לכך שנזילה או סתימה שמקורה בצינור אחד, תוביל לתקלות בחלק אחר שבצינור או אפילו בצינור אחר, מה שידרוש מבעל המקצוע לחפור במקום אחר ולהאריך את החיפוש אחר המקור האמיתי של התקלה.

הריסת התשתיות

איתור התקלה בצנרת בצורה זו דורש להרוס את תשתיות הנכס בכדי ליצור גישה למערכת הצנרת. מקרה שיכול להתחיל בחפירה של כמה בלטות עלול להסתיים בשבירת מספר קירות, ולהשאיר אחריו המון בלגאן מיותר אותו תצטרכו לנקות.

גרימת נזילות נוספות

החפירה הנדרשת בכדי לאתר את מקור הנזילה עלולה לפגוע במערכות צנרת אחרות, במיוחד כשלא מכירים את פריסת הצנרת, ולהוסיף נזילות ותקלות נוספות כמו פגיעה באיטום.

כמה עולה איתור נזילה ללא הרס?

המחירון של "SAG טכנולוגיות מתקדמות" משתנה בהתאם לסוג ולמורכבות התקלה, ולטכנולגיות אל-הרס בהן ניעזר על מנת לאתר אותה במדויק.
אך לכל מקרה, אנו נדאג לספק לכם את הפתרון המתאים ביותר לצרכים שלכם ובמחיר המשתלם ביותר עבורכם.

הצוות שלנו שם לעצמו מתן שירות אמין ואיכותי לפני הכל, וידע להעניק לכם את הטיפול הממוקד הדרוש לכם: משיחת הטלפון הראשונה שלכם איתנו, ועד לסיום הטיפול בתקלה.