שיחת יעוץ ללא התחייבות

רובוט לתיקון צנרת ביוב

נסתמה לכם הצנרת בבית? גיליתם נזילה רצינית בנכס שלכם? ייתכן שהבעיה שאתם חווים מורכבת יותר ממה שאתם מניחים. שיטות תיקון צנרות רגילות לא יספיקו לכם, ומה שאתם צריכים זה את "התותחים הכבדים": רובוט חכם לתיקון צנרות.

תיקון צנרת באמצעות רובוט חיתוך וכרסום בשיטת אל-הרס

תקלות קשות בתחום האינסטלציה נגרמות בדרך כלל מחסימה של הצנרת או מחדירה של גוף זר לתוכה: שאריות בטון כתוצאה מבנייה או שיפוץ שחוסמות את הצנרת; שורשים או ענפי עצים עבים שחדרו לצנרת או צמחו דרכה; תשתיות של הצנרת שהונחו בצורה לא מקצועית או ניזוקו עם הזמן; עצמים גדולים שנפלו לצנרת כמו מסמרים, אבנים וכדומה.

אלו הן תקלות שבמשך שנים הטיפול בהן היה מאתגר, כיוון שקשה מאוד לשלוף את הגוף הזר החוצה.
לכן, תקלות כאלו דורשות פתרון לא סטנדרטי.  

למה אינסטלטור רגיל זה לא מספיק?

כל השנים בהן הסתמכנו על שיטות האינסטלציה הרגילות, גרמו לנו להתרגל לכך שברגע שמתגלה חסימה או נזילה בצנרת שלנו – זה הזמן להפוך את כל הבית: האינסטלטור מתחיל להרוס את תשתיות הנכס בכדי לחפש את מקור הפגיעה, ובהמשך כדי לאפשר לו גישה לטפל בנקודה הבעייתית, מה שמשאיר אתכם אחראים על ההקמה מחדש של התשתיות.

זה נכון גם למקרים בהם מתגלה רק נקודה בעייתית אחת בכלל מערכות הצנרת: גם אם התקלה תוקנה בהצלחה, עדיין אפשר לצפות במהלך התיקון לסדרה של הריסות מיותרות (שבמקרים מסוימים עלולות אף להוסיף לתקלות ונזקים אחרים), לאחריהם אין ברירה אלא להוסיף לרשימת ההוצאות שלכם גם הוצאות שיפוץ ושיקום הנכס.

רובוט לחיתוך וכרסום בצנרת

פסגת הטכנולוגיה של שיטת אל-הרס

כאן נכנס היתרון הטכנולוגי של שיטת האל-הרס, המומחיות של "SAG טכנולוגיות מתקדמות": שיטת האל-הרס מציעה פתרונות המאפשרים לתקן ולטפל בבעיות צנרת מתוך הצנרת עצמה – מבלי שנצטרך לגעת אפילו בבלטה אחת בנכס שלכם.

גולת הכותרת של השיטה הזו היא הרובוט החכם. הרובוט הוא מעין צינור ארוך אותו אנו מכניסים למערכת הצנרת המסועפת, ושולטים בו באמצעות שלט רחוק. הרובוט נעזר במערכת תנועה מתקדמת המאפשרת לו לנוע בתוך הצנרת בחופשיות, ואפילו לעלות במעלה צינורות ומרזבים.

הטיפול בתקלה נעשה כל הזמן בפיקוח שלנו, אשר שולט ברובוט וצופה במה שהמצלמה המותקנת על הרובוט משדרת. אותה מצלמה מאפשרת לצלם ולמפות את מערכת הצנרת בזמן אמת, ובאמצעות כך לקבל תמונת מבט אותנטית של אזור התקלה (וגם אולי לאתר תקלות נוספות).

לאחר שהרובוט הגיע לאזור התקלה, זה הזמן שלו להתחיל לעבוד: באמצעות ראש יהלום שהולבש על ראש הרובוט, הוא מסיר את הגורם הזר מתוך הצנרת. במידה והתגלתה תקלה נוספת שמצריכה תיקון מקומי ניתן להשתמש ברובוט לתיקונים.

השירותים שלנו

איתור וטיפול מדויק בנזילה או חסימה קשה ללא הרס

רובוט חכם מתקדם ברמה הגבוהה ביותר של עולם האינסטלציה

הגעה מיידית
בין 2-4 שעות לכל הארץ

פתרונות ייעודיים לבתים פרטיים, דירות ובתי עסק

טיפול בתקלות הקשות ביותר במחירים אטרקטיביים

בהתאם לחוקים ולתנאים של המשרד לאיכות הסביבה

כמה עולה תיקון צנרת באמצעות רובוט חיתוך וכרסום?

המחירון של "SAG טכנולוגיות מתקדמות" משתנה בהתאם לסוג ולמורכבות התקלה בצנרת. השימוש ברובוט החיתוך והכרסום מיועד למקרים קשים ומורכבים. אך לכל מקרה מדובר בעלות משתלמת בהרבה בהשוואה להוצאות המיותרות להן הייתם נדרשים בשימוש בשיטות הישנות לטיפול בצנרות. כך או כך, אנו נדאג להציע לכם את הפתרון המתאים ביותר לצרכים שלכם ובמחיר המשתלם ביותר עבורכם.

"SAG טכנולוגיות מתקדמות"
הבחירה הנכונה עבור הצנרת שלכם

הצוות שלנו שם לעצמו מתן שירות אמין ואיכותי לפני הכל, וידע להעניק לכם את הטיפול הממוקד הדרוש לכם: משיחת הטלפון הראשונה שלכם איתנו, ועד לסיום הטיפול בתקלה.